fbpx

Een pakkende headline over de gratis weggever.

Ondersteunende tekst van de titel die de bezoeker moet aanmoedigen om zijn gegevens in te vullen.

Heb je een trackrecord opgebouwd, deel de cijfers op je website. Denk aan cijfers als: het aantal klanten wat je geholpen hebt, aantal mensen wat je op de mailinglijst hebt, aantal jaren ervaring of grote klanten waar je mee samenwerkt

12

jaar ervaring

300

klanten geholpen

9.5

beoordeling

Reviews over de gratis weggever

Het succes van anderen, nu jij.
Kim Maree
Marketing Manager Etikon

“The Success Agency, de naam zegt het al! Samen het beste resultaat The Succes Agency, de naam zegt het al! Samen het beste resultaat behalen op het gebied van online marketing. Etikon is blij dat Demi ondersteunt met online marketing. Demi heeft enorm veel kennis en is gedreven om het beste resultaat te behalen. Fijn om mee samen te werken!

5/5
Celine Kruk
Founder Celié Beauty

“Demi is een zeer kundige marketeer en ik ben super blij met haar hulp en eerlijke advies. Ze ziet meteen waar verbetering nodig is en heeft een duidelijke en fijne aanpak.

5/5
Lieke Gladdines
Eigenaar VersVoer

“Demi heeft verstand van zaken en neemt je gemakkelijk mee in haar plannen, waarbij jouw doelstelling centraal staat. Wat daarbij ontzettend fijn is, is dat Demi altijd voor je klaar staat. Ze reageert snel, plant werkzaamheden keurig in en je weet gewoon dat je op haar kunt bouwen. Afspraak is afspraak.”

5/5

Jouw verhaal begint met je waarom

Het wantrouwen van mensen tegenover bedrijven en organisaties is vandaag groter dan ooit te voren. Door een aanpak van ‘show, don’t tell’ toon je aan de wereld waar jouw organisatie voor staat. Vertel je eigen verhaal: waar staan jullie voor, wat hebben jullie ontdekt, hoe zijn jullie begonnen?

Een uitstekend startpunt voor je eventuele zoektocht naar je corporate narrative is het achterhalen van het ‘waarom’ van jouw bedrijf. Waarom doen jullie wat jullie doen? Wat is het bestaansrecht van jouw organisatie? Heel inspirerend is wat dat betreft de TEDx talk uit 2009 van Simon Sinek: Start with why – How great leaders inpire action. Een echte aanrader!

Schrijf hier je CTA om de deal te verzegelen

Je kunt hier een beschrijving toevoegen, denk aan een beperkte hoeveelheid of dat het om een productlancering die loopt tot een bepaalde datum. Zo creëer je enige mate van urgentie om je product of dienst direct te kopen. Beschrijf helder en direct de volgende actie die de bezoeker zou moeten nemen om te starten.